RabiaSever İyi akşamlar hanımlar sizlere bi sorum olucaktı. İSTANBUL/PENDİK Medipol Hastanesinde Semra Hanıma giden veya daha önce Doğum yapmış olan bilgisi olan var mı acaba ilk doğumum olacak benim bu açıkcası biraz merak ediyorum çünkü kimi doktorlar var Doğumda işkence çektiriyorlar resmen ilgisiz oluyorlar kimi doktor da o kadar çok iyi oluyor ki merak ediyorum bende bana yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼
ysmusic RabiaSever merhabalar ben de Pendik Medipol Saadet Hanim’in hastasiyim.Arkadasimi 2 hafta once Mine Hanim sezeryan dogum yaptirdi.Cok memnun kaldilar.Ebeler,hemsireler cok ilgililermis.Cok yardimci olmuslar.Doktorundan da cok memnundu.Dogum sonrasi 2 gece sonra hastahaneden gayet mutlu ayrildilar.
Betus344 RabiaSever merhaba ben ilk gebeliğimin başında semra hanıma gıdıyordum ama sonra nergiz hanıma gectim gece Doğumum oldu dr Hatice hanıma denk geldim ama o kadar çok memnun kaldımki ebelerden bebek hemşiresinden çalışan ablalardan hepsi ayrı ayrı ilgili guleryuzlu yardımseverdi hatice hanım gece doktoruymuş kendimi otelde hıssettim resmen
nursahc RabiaSever merhabalar,ben de Pendik Medipol’de Canan hanıma gidiyorum,baya araştırdım gitmeden önce şu anlık memnunum zaten çok yeniyiz biz de,doğumları hakkında da gayet olumlu dönüşler okudum siz de bakabilirsiniz
Huriyekayhan Bende Pendikteki tüm hastaneleri araştırdım yüzyıla gittim medikalparka gittim medipolu internetten araştırdım şuan Pendik bölgeye gidiyorum oya hanıma çok tatlı bir kadın 12+3uz bizde ama herseye cevap veriyor çok yardımcı oluyor her konuda
MaysaBade Huriyekayhan Pendik bölgede doğum ğcretleri hakkında bilginiz var mı acaba ? Ya da doktorunuz geliyor mu doğum gece bile olsa ?
RabiaSever Ya açıkçası ben Medipolde muayeneye Semra hanıma gidiyorum ama muayenede iyi olduğu kadar Doğumda da öyle oluyor mu bilmiyorum hiçbi bilgim de yok 30 haftalığım bugüne kadar muayenelerinden memnun kaldım geçen gün hafif bi sancım olmustu endişelendim hastaneyi aradığımda sabah ondan aksama kadar geri dönüş yapmalarını bekledim açıkcası ondan sonra biraz kafamda Doğumdan dolayı soru işaretleri oldu en iyisi buraya yazmak diye düşündüm
RabiaSever Diğer doktorlar hakkında bende çok iyi düşünceler alıyorum ama işte kendi gittiğim doktor hakkında pek bi bilgim yok sanırım Semra hanımda Doğumunu yapan da yok 😒🤷🏼♀️
pitircik2021 RabiaSever bende medipolü sonradan bıraktım bildiğim kadarıyla mesai harici saatlerde doktorları Doğuma gelmiyor benimki gelmiyordu en azından istediğim zaman da ulaşamıyordum. Acil durumum olduğunda acile gittim bi kes doktora ulaşamadım bi daha bana bakmadı bile doktorum. Sonra soğudum çok nöbetçi doktorla Doğum yapmak istemem açıkçası. Emseye gidiyorum çokta memnun kaldım şimdiye kadar bakalım inşallah böyle gider. Semra hanımı sormuşsun bence kendisiyle konuş doğumuna geleceğini sanmıyorum mesai harici
Huriyekayhan MaysaBade benim hamileligim biraz sorunlu eşim geliyor musunuz diye doruğunda doktorum geldiğini söyledi numarasını da verdi bana bisey olursa buradan ulas diye doğum ücretlerini sormuştum tam hatırlamıyorum ama aşağı yukarı normal doğum 3700 sezeryan 4200 isteğe bağlı sezeryan da ya 4500 yada 4700 diye aklımda kalmış
hili61 Nergiz hanıma gidiyorum cebini veriyor ve mesajlarıma yanıt veriyor memnunum. Mesait saatleri dışında gelmiyorlar maalesef evet
Huriyekayhan MaysaBade benim riskli bir hamileligim var ve doktorum da çok iyi öneririm 🌸 oya baran doktorumun ismi