Semisko Merhaba minnoş anneler anne adayları. Aranıza yeni katıldım. 5 yıllık evliyim. Şimdiye. Kadar hep eşim korundu. Artık bebek istiyoruz. 15 mayıs son adet tarihim. 30 mayıs gecesi ilk korunmasız birlikteliğimiz oldu. 5 haziran yani 6 gün sonra kahve pembe arası 2 damla leke geldi. Yerleşme kanaması olmasını umuyorum. 2 gündür test yapıyorum negatif. Evet acaleci davranıyorum. Adetime daha 6 gün var . Çok heyecanlıyım yarın sabah yine test yapıcam 🙏🏻 Allah herkesin gönlüne göre versin ❤️ Sizce ???
270915 Semisko 6 gün bekledikten sonra yapsan yani günün geçtikten sonra bende 9 aylık evliyim adetim 3-4 gün gecikti test yaptığımda çıkamamıştı bu ay öğrendim hamile olduğumu Rabbim hayırlı evlat nasıp etsin cümlemize inşallah pozitif çıkar😘
Babies16 Semisko adetime 6 varken cikmadi benimde 2. Gebeligimde.4 gun varkem cok silik cikti degerimde 25 ti.cok cok yeni kana gecmisti yani.bemce yarim deil cumartesi sabahi yapin
Hicranhicran Semisko Bizimde planlı gebelikti o yüzden adetim 1 gün geçtikten sonra test yaptım ve iki çizgide çok belirgindi adetinin geçmesini bekle canım hayırlısı olsun hakkında
Damla________ Semisko öyle çıkmaz tıp merkezine gidip kan testi yaptır 1 saate kalmadan çıkıyor ama çıksa bile çok erken olduğu icin doktor gözükmüyor der o yüzden sabiir
Semisko 270915 270915 sabah 6 buçukta uyandım yine yaptım yine nagatif 🤪 eşim 7 tane test almış 😀 muhtemelen en erken cumartesi veya pazar günü belli olacak ❤️
KbraAkyolAktrk Canım bence korunmaktan çok bi doktora görünün ben 2 senelik evliyim ve hiç korunmadım eşimdede bendede hiç bir sıkıntı yok ama döllenme olmuyor geçen ay rahim filmi çekildim tüplerim açık çıktı sen 5 senedir korunuyosun ben ne testler yaptım hep hüsrana uğradım bu rahim filminden sonra adet olmuyoum bir buçuk Aydır neredeyse ama test yapmaya korkuyorum öyle ha deyince keşke hemen çocuk olsa ama nerdeee Yinede RABBİM hayırlısını versin inşAllah hamilesindir
Semisko KbraAkyolAktrk canım ben iğne ilaç bişey kullanmadım. Kondom kullandı eşin. Yumurtalıklarıma baktı dr herhangi bişey Yok temiz dedi. Adetim de hep düzenlidir. 28 gün. Rabbim herkesin gönlüne göre versin ❤️
Semisko Babies16 Slm sende de lekelenme olmuşmuydu ? Sabah test yaptım yine negatif. Senin hesabın doğru aslında. Eğer varsa gebelik dediğin gibi cumartesi öğrenmiş olurum ❤️
Babies16 Semisko yok canim o yerlesme kanamasiysa herkeste olmuyor zaten.ama olan arkadaslarim vardi adete 1 hafta kala 1 2 gun hafif lekelenmeler olmustu.bence cumartesiyi bekle sabret 😊
Frida Merhaba umarım dilediğiniz olur benim ilk yaptığım 3 gün kala belli oldu ama sağlıksızdı sonlandı şimdi 25 haftalık olduk adetime 5 gün kala öğrendim 😊
ToprakVeAnnesi35 Semisko hadi hayırlısı inşallah hamilesindir:) Erken gebelik testleri var onlardan deneyebilirsin faha önce gösteriyor.
Semisko ToprakVeAnnesi35 eşim 7 tane test almış bi tanesi erken gösteren onu 15 e diğerlerini 2 tl ye almış. 2 3 gün daha diğerlerini deneyip sonra erken olanı deneyeyim diyorum. Adetime 6 gün var
Semisko Semisko evet ve Benim adetim düzenlidir aralarda hiç lekem olmazdı. İlk denemeden 6 gün sonra leke geldi
Yenianne34 Kişiye göre değişiyor ben adetimden 3 gün önce yaptım pozitif çıkmıştı 1 hafta sonra hastaneye gittiğimde 4+2 günlük hamile idim 😍
aren6161 Semisko adetın gecıkmeden ıdrarda cıkma ıhtımalı coooook azz ımkansıza yakın beklemenı tavsıye ederm hayal kırıklıgı yasamamak ve stres olmamak ıcın ınsallah en hayırlıxamanda evlat sahıbı olursn rabbm gonlune gore versn🙏🏻