Gozd12 yoo hiç öyle hatırlanacak bir acısı olmadı açıkça söylemek gerekirse sonrasında dikişler daha çok ağrıyor yani Ameliyathane stres korku heyecan derken ben anlamadım bile iğneyi. Bir baktım ayaklarımı hissetmiyorum doktorum şimdi başlıyorum dedi ağlama sesi duydum öyle hızlı oluyor her şey 😍