Ebruderya Rabiss41 ben kullanıyorum canım nasıl bir yan etki ? Şuanlık birşey yok ama bilemiyorum tabi herkesin farklı bünyesi
SultanKobak Rabiss41 bende kullanıyorum canım hiçbir yan etki görmedim bir arada bir kabız yapıyor elimden geldiğince lifli beslenmeye çalışıyorum
YNB Rabiss41 banada doktorum vermsti kabizlik yaptigi icin doktor daha sonra sidefer verdi. Kabızlıktan dolayi hemoroid olusmustu çünkü onun dışında yan etkisi yoktu gunde 3 kez içiyordum. 1 ay kullanabildim.
Ebruderya Rabiss41 aç içiyorum bazen tok ama aç daha etkili miğde bulantısı ilk zamanlar oluyordu ama artık 37 haftalığım alıştım 😁 sorun olmuyor