Bende 33 3 üm kasılma sancı hissetmiyorum nst de kasılma çıkıyo doğum iznine çıktım mecbur evdeyim salıdan beri ama öyle sürekli yatmıyorum dün gittim Dr daha az çıktı kasılma haftaya Perşembe kontrol var ve iğne vurulcam ikili vuruluyor Muş eczacının yüzünden tek tek iki tane vuruldum birgün arayla 🙄