Kızlar merhaba bugün hastaneye gittiğimde happy moma ve adet tarih başlangıcıma göre bebeğim 33+0 da 1800 gram çıktı ama doktor 31 haftalıkla uyumlu dedi doğum tarihini daha ileri bi tarih söyledi çok ağlıyorum sizce bi sorun olurmu yani 33 de mesela ya 31le uyumluysa doğum zamanı da mı uzar çok bilgisizim nolur yardım edin