Adabahar Arasss 35+2 yim aynısı bende var karaciğer enzimlerim yüksek çıktı bugün safra keseme ultrasonla bakmaya gidiyorum sen de bi baktır istersen canım😔 öneri olarakta duş 🙏
Adabahar Arasss canım bildiğin içerde bişe kaynıyo sanki yırtasım geliyo kaşımaktan göbeğim hep iz oldu mesela.. ara ara da ayak bileklerim kaşınıyordu işte bir de yanıyor el ayaklarım hep