TuanaaOsii
Canım benim 2. Gebeliği ve ilkinde hiç yaşamadım ama bunda aynı söylediğin gibi adet sancısı cekiyor gibi agırlarım oluyor. Hatta bebek kıpırdagında bildiğin kasılma oluyor ama bu haftalarında normal. Ayrıca her doğum Kasılması düzenli oluyor diye bişey yok benim ilk hamilelikte Bi anda başladı bianda Kasılma aralıkları düşmeye başladı.. Eger gaz yapan birşey yediysende o adet agrısı a benzer ağrılar oluyor. Hem bebek hem gaz felaket can yakıyor. Ayaklarını sıcak tut.