Gizemnursu seni o kadar iyi anlıyorum ki ilk bebekler ya da uzun zaman beklenen bütün bebeklerde aynısı oluyor sanırım. Bulantılarımın olmasına bile şükrediyorum bazen hala orda ve iyi durumda diye teselli ediyorum kendimi. Ama sen pozitif düşünmeye bak, bişi olmaz İnşaAllah ☺️