Merhaba , herkesin hamilelik sürecinin sağlıkla geçmesini dilerim . Yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌺
Ben 10+5 haftalık ilk yavruma gebeyim. Şu ana kadar sürecim çok ağır geçti 6 kg verdim. Aşırı iştahsızlık, koku hassasiyeti, aralıksız miğde bulantısı(sürekli olması çok yoruyor), su dahi içememe (günde 1 bardak zorraki).. yaşayacak kadar yemek yiyebiliyorum o da çıkartmazsam kalıyor… susuzluk ise bitirdi beni tam anlamı ile kurudum :(
Ve 2 haftadır da hemoroid problemi yaşıyor çok can yakıyor…
Not : elbette doktoruma danistim fakat doktor azizliğine uğrayanlardanim. Türk filmlerinde bile bu tepkilerle anlaşiliyormus hamile olundugu abartmayacakmisim -_-
Çözüm bulan, doktoru ile bunları konuşan, alternatif tıp önerisi olan (Tabiki akabinde ben de araştırırım) varsa lütfen paylaşabilir mi
Teşekkür ediyorum💕