elaanur geynolomxcin miydi neydi adı bide trvacol krem ben gebeliğin 5 ayından beri şuan 8 aylığım sürekli kaşıntı şişlik süt kesiği gibi akıntı resmen gebeliğimden bı tat alamadım uykularım haram af edersiniz elim seyimden çıkmıyor resmen oturduğum yerden Sürünüyorum yani bütün yaşam kalitem bozuldu beş dakika önce içini felan bı temizledim disinada sirkeli suyla sildim fito krem vardı sürdüm bı kaç saatliğine rahatlatiyo aşırı bı akıntım var sürekli yikaniyorum iç çamasrı degstiriyorum ek olarak peçete ve ped kullandım daha beter yapiyo die kendi atletlerimi kesip bez yaptım koyuyorum yani neler yapıyorum neler .neyse başta ismini yazdıklarım ise iki ay önce doktor yazdı kullandım ama düzensiz bı kere kullanmakla faydasini gördüm bı kaç hafta rahat ettim şimdi tekrar yazdırıp düzenli kullanicam doğuma az kaldı çünkü normal doğumda bebeğe bulaşma riski dusukte olsa var ve dikişler tutmuyor sorun oluyor doğumda geçiyormuş kimisinde candida mantarı bu yani gebelik mantarı maya mantarı googleden araştır ama o fitil içinde iki adet var üç gün arayla atıyorsun içini temizliyor resmen ben bı tane kullandım faydası çöktü ikinciside açarken yere düştü diye çöpe attım mutlaka kullanın o ilaçları sirkeli su felan kalıcı değil bir iki saat rahatlattı sonra gene başlıyor çok ama çok kötü bı şey bu doğumdan snra mutlaka alt ve iç çamaşırlarını zi atın kullanmayın bnce ben şuan eski şeyler yiyorum ki doğumdan snra mantar tekrarlamasın haa birde pamuklu şeyler giyy mutlaka uzun oldu ama ben acısını çok çekiyorum inşallah sana yardımcı olur bu yazdıklarım. Geçmiş olsun hayırlı doğumlar inşallah canım ❤️