Zeynep1278 Gebelik şekerinde 50 Gr sonucum yüksek cikicna 100 gr yüklemesi yaptı doktorum. Sonucunda da , şeker yok ama 182 ye kadar çıkmış yine de diyetine dikkat et dedi.100 Gr yüklemede 1. Saatin üst sınır değeri ne arkadaşlar
zenan8 Zeynep1278 benımde 50 g testim yüksek çıktı bir hafta sonra 100 g için yapacaklar .100 g test için gitmeden önce yemene içmene dıkkat ettinmi . Diyet yaptınmı
ssnnmmm Zeynep1278 sınır 180 sizinki çok az üstünde olduğu için yediklerinize dikkat ederseniz bi problem olmaz
Zeynep1278 zenan8 evet doktorum ,şeker ve karbonhidrattan uzak dur 1 hafta sonra da aç karnina gel dedi. 100gr yüklemeden sonra da 3kere kan alındı 1 saat arayla