Dilek58 şimdi sizin yaşantınıza ve alışkanlıklarınıza göre diyet yazılması en doğrusudur ama kabataslak bir şekilde daha az ekmek,pilav,makarna daha çok et,yumurta,süt,yoğurt yemelisiniz. Meyvenin abartısı da zararlı günde 2 orta boy meyve yeterli gelecektir. Kilo arttıkça ödem de artar bu saatten sonra tuzlu besinlerden kaçınırsanız en azından daha rahat edersiniz. Günde 10 bademden fazla yemeyin gereksiz yenilen kuru yemiş de hep yağ yapar. Bebek için yeterlidr 10 badem. Aç kalmamak çok önemli bu yüzden ara öğünler de çok önemli. Diyet sizi korkutmasın hiç aç kalmadan sağlıklı bir şekilde kilo almanızı sağlayacak :)