Arkadaşlar selam benim su fazlalığım 26 haftada başladı diyet ve yürüyüşle şükür 30 haftada normale döndü bütün suyu fazla olan annelere morel olsun 🌸 tam buğday ekmeği yedim 2 saate yakın yürüyüş yaptım hep arada kaçamaklar yapıp lahmacun falanda yedim meyve dilimini bile hesapla yedim ama çokta yürüdüm diceklerim bu kadar 😀