22 Ocakta çatlatma iğnesi vurulup hala adet olamadığım için doktora gittim. Fakat ovulasyon olmamış doktor 28 mm ilk bir kist olmuş o gider önemli değil dedi fakat gelelim asıl konuya sağda 21 mm lik güzel bir yumurtan gelişmiş dedi çatlatma iğnesi vurulmalısın yarın sabah dedi. Şaşırdım arada adet olmadan oluşan kistle birlikte birdaha yumurtlamışım. Buna benzer birşey yaşayan var mı arada adet olmadan birdaha yumurtası gelişip çatlatma iğnesi vurulanlar ve bu şekilde şuan gebe olanlar. Paylaşırsanız çok sevinirim 🤗