HilalUysal Kızlar az da olsa suyum geldi hastaneyi aradım ağrılarını bekle dedi. Şuan sadece adet sancısı gibi bi ağrı var belimde. Doğum yapanlar sizin nasıl oldu ağrılarınız falan. Açılma olması için gezindiniz mi neler yaptınız sancıların artmasını beklediniz mi? Ne zaman gittiniz, doğumunuz nasıl geçti 😍
YasinMerveYaln Suyun az geldiyse bekle canım evde sürekli hareket et kova kova su var içinde merak etme ona yeter benim suyum hastane de geldi yattığım yerde sürekli ıkındım su bitti sonra açılmam oldu ve toplam üç saate Doğum 😍
HilalUysal YasinMerveYaln yaaa maşallah 😍😍 benim de suyum geliyo yavaş yavaş ebeyi aradım evde bekle sancılarını dedi. Bir de sancım yok ki yani var da adet ağrısı gibi. Ara ara gelen sancım yok
YasinMerveYaln HilalUysal evet evde bekle hastane daha zor agrın oldukça çömel be ıkın büyüğünü yapıyormuş gibi sürekli eğil doğrul hava aydınlatınca yürüyüşe çık hemen ☺️
YasinMerveYaln HilalUysal o zaman agrın çok değilse uyuyabililiyırsan uyu canım dinlen Doğum da enerjiye çok ihtiyacın olacak 🙃