didemturn Kızlar merhaba, bugün kontrole gittim. 31 haftalık gebeyim. Doktor karın çevresi ve kgsu 1 hafta geriden geliyor dedi. Bu durum düzelir mi? Normal doğuma engel mi? Erken doğumu tetikliyor mu?
HemsireAnne01 didemturn 2 hafta önden ve 2 hafta geriden gelmesi normal kabul ediliyor. Bazi annelerin minyon ufak bebekleri oluyor bazilarin iri bebekleri.. genetik büyük rol oyniyor :) stres yapma mutlu anne mutlu bebekdır :))
enfla didemturn ılk hamılelıgmde 2 hafta gerı dıodu karın cevresı hıcte bısey olmadı 3400 dogdu hatta en fazla 3 ya 2900 dogar dıodu doktor.
mavikuzum didemturn Biz de 31 haftalığız ve bir hafta geriden geliyor dedi doktorum ama sıkıntı etme bi anlamı yok bunun dedi.2-3 hafta gerilik olunca araştırıyorlarmış.Kilosu 1600 g çıktı.Sizin nasıl kilosu?
Semahatt didemturn doktorlar bir iki hafta geriden ya da önden gitmeyi normal buluyor çok korkutmayın kendinizi bol bol su için yürüyüş yapın peynir yoğurt süt kuruyemiş ihmal etmeyin Allah’ın izniyle yakalar haftasını