HemsireAnne01 Ebru2403 emzirme atletimi e bebekden almadim ama iç çamşirci göğüs bedenine göre alinmalı dedi. Tavsiyesiyle öyle aldim tam oldu 👍
Seda-34 Ebru2403 https://ty.gl/yjjqi72df https://ty.gl/snk1rmeis ben bu ikisini tavsiye aldım henüz alıp kullanmadım ama fikir olsun diye linklerini sizinle paylaşmak istedm belki beğenirsiniz altında bedenler hakkında da epeyce yorumlar var.
merviskoooo Ebru2403 kalıplari çok darmıs bedeninizden iki beden büyük alın diye okumuştum instagramda. O yüzden ben vazgeçtim online almaktan gözümle görüp bi iç çamaşırcıdan alcam son aylara doğru
Ebru2403 HemsireAnne01 e bebekte varda mali kalitesi kalıbı nasıl.bilmiyorum siz normal.bi yerden mi aldiniz
HemsireAnne01 Ebru2403 evet çarşida norml bi iç çamaşirciydı.. çeşitleri renkleri daha fazla.. e bebekde tek tip di mağazada bulamayinca kumaşindan emin olamicam için internetdende sipariş vermedim
hbsbyksr Kalıpları aşırııı küçük normalde 80 giyiyorum diye 80 aldım asla olmuyo küçücük en az 2 beden büyük alın düşünürseniz. Onun dışında kapı falan güZel