Bittercikolata kirpapatyasi4 tutmuyor canım. Herkes fasulye şeklindeyse erkek, yuvarlaksa kız dediler. Kesem fasulye şeklindeydi ve kızım olacak😊
Sermec27 kirpapatyasi4 tutmuyor ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci oğluma hamileyim kesem yusyuvarlaktı bunda da 🥰
Ugur_bocegi001 kirpapatyasi4 Benim kesem fasulye şeklindeydi herkes erkek dedi Geçen hafta doktorum kız dedi dün erkek dedi 🤷 detaylıyı bekleyeceğim 🤦
kirpapatyasi4 Bittercikolata ay bi kızım var Rabbim hayırlı olanı versin ama değişik olsa tabi güzel olur hayırlısı 💙 evlat evlattır
Sermec27 kirpapatyasi4 resim yükleyemedim site bir türlü yükleyemedi kusura bakmayın dediğim gibi ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci oğlumda da baya yuvarlak 🥰