Mom28 21+5 hamileyim bugün sabahtan beri ara ara karnımda sancı gibi bir ağrı oluyor nedenini bilen var mı iki gün önce kontrolüm vardı hersey yolundaydı
Nnjwkwkl Mom28 gaz sancısı olabilir mi o dönemde çok oluyor bi kaç gündür benmde var 30 haftalık olduk gaz olabilir.serbet dene rahatlarsın gör bak
leylosule Mom28 ben de yürüyüş yaparken kasıklarıma ağrı giriyordu doktor rahim büyüdüğü için kaslar genişliyor demişti belki sizinki de benzer bi durumdur
Mzgnormann Mom28 ben şuan 24 haftalığım o haftada bendede o ağrılar oldu hergün şimdi iyi oldu Geçti o haftalarda oluyomuş karın ağrısı