Deniz95 Reflü yataklı olması hoşuma gitti ama altı oyuntulu olması rahatsızlık verirmiş hissi veriyor kullanan var mı bu ürünü ?
zeytinkiz Deniz95 bende yorumları bekliyim reflü yatagı mı babynest mi diye düşünüyorum belki ikisi belki tekini alıcam duruma göre 🤷
SofiB Deniz95 bu ürünse dediğiniz kesinlikle tavsiye ediyorum [https://ty.gl/077gidzf](https://) ilk çocuğuma kullandım sonra arkadaşıma verdim o da baya uzun süre kullandı şimdi 2. bebeğim olacak direk sipariş verdim.
Krizantem_ Deniz95 Bende dün akşam sipariş etmiştim kargoya verilmiş mağaza da görüp incelemiştim beğendim ama tabi kullanmadan ne desek boş inşallah rahattır.
icimdekikelebek Sevi bebe reflü yatağı aldım bugün yorumları güzeldi mavili olan vardı ama ortası çökmüş falan demişler, düz olana kayıyor demişler, diğer babynest gibi olanı aldım indirimden . Babynest hiç istemesemde reflü yatağı diye aldım
Ysd00 Ben de bugün kiraz çekirdekli olan reflü yatağını aldım ama şimdi e bebekten yorumları okudum fazla tavsiye eden olmamış pazartesi iade edip daha düz model olanlardan alacağım :)
icimdekikelebek Ysd00 mavi olanı mı aldınız ben de onunla babynest gibi olan arasında kaldım babynest gibi olan reflü yatağını aldım .düz beyaz olana da hep kayıyor demişler
Blteyll Ysd00 bende sizin gibi e bebekteki yorumlara bakarak baya kararsız aldım sonra hamilelikte aynı hafta olduğum arkadaşımla konuştum trendyoldaki yorumlara bak dedi. Trendyolda aynı ürün baya memnun kalınmış bir de bir aylık bebeği olan bir arkadaşımız var o kullanıyormuş ve memnunmuş☺️ Bende öylelikle aldım bakalım siz bir de trendyoldaki yorumlara da bakın isterseniz😊
icimdekikelebek SofiB bunu aldım kayıyor mu bebek nasıldı acaba etkisi var mı? ama Trendyol da pahalıymış 150 liraydı bugün e bebekte
Danlacan SofiB bende bugün sipariş vermiştim ama hala emin olamamıstım içim rahatladı suan 🤗 kaç aya kadar kullandınız peki
Ysd00 icimdekikelebek aynen desenli olan vardı onu aldım yine kayıyor demişler babynest içinde sığmaz demişlerdi napsam bilemedim :))
SofiB Danlacan ay olarak hatırlayamıyorum tam ama valla ben ayakta sallamak için bile kullandım, tatile yazlığa giderken yanımda götürdüm uyurken yanıma aldım bacaklar taşıyodu kocaman olmuştu kullanıyoduk ☺️
Danlacan Ysd00 ay hepsine bişey demişler cidden de en güzeli kullanıp görmek galiba 😂 bebekten bebeğede değişir kullanımları artık şansımıza 🙈
Ysd00 Danlacan aynen öyle her bebek aynı şeyi sevecek ya da sevmeyecek diye bir şey yok :) en iyisini alsan bile sevmeyen bebek sevmiyor 😂
Gamzegs Ben sevi bebe düz olan I aldım bugün iki arkadaşımdan biri düzü kullanıp memnun kaldığını söyledi diğeri kiraz çekirdekli olanı kullanmış ama kiraz çekirdeği bölmesini hiç kullanmamış bana düzü almamı söyledi bayinestli olanı düşünmüştüm hep 3aydan sonra sığmıyor bebek dendi vazgeçtim sonra kendimce düşündüm Mayıs sonu doğum yaz bebeği olucak kiraz çekirdeğini ısıtıp koysam çocuk pişecek yaz günü gereksiz buldum ve düz olanını aldım
Ysd00 Blteyll çok teşekkür ederim 🥰 vazgeçtim değiştirmekten, kullanacağım :) sonuçta reflü yatağı ne bekliyoruz ki :))