Sdfdnz sanki ben yazmışım gibi yaa. Bende 1 saattir kıvranıyorum karın ve bel ağrısı. Daha öncede oluodu ama bu kadar şiddetli ve uzun sürmemişti bide üstümü iyice örtüp yatınca geçiodu. Şimdi sıcak bi duş alayım dedim belime sıcak su tutmak iyi geldi baya bi hafifledi sancım. Sende bi dene istersen cnm. Tekrar başlarsa ben sabah hastaneye giderim. Cuma çatı muayenem vardı 38+0ım kendimi daha hazır hissetmiyorum 😞 Korkuyorum..