ysfali06 RabiaTtlyr ben vardım ama bebeğin suyu azalınca içmek zorunda kaldım. 30 40 dk da Bi bardak içiyorum 🤷♀️ normalde senede 1 bardak anca içiyordum 😅😅😅
Asyaayaz1 Ben vardım ama şimdi saat başı bir bardak olarak ayarladım o yüzden rahatlıkla içmeye başladım 🌸