Arkadaşlar 36+2 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. 5 gün sonra planlı sezaryan olacağım. Bu sabah yüzümü yıkarken aşağıdan bir akıntı geldiğini hissettim ve wc gidip baktığımda cok afedersiniz sümüksü jel gibi içinde kahverengi ip gibi çizgiler mevcuttu. Elim ayağım dolandı panik oldum. Hastaneyi arayıp durumu anlattım tarif ettim nişana benziyor dediler. Ama ağrım sancim yok yada suyum falanda gelmedi o yüzden ne yapicagimi bilmiyorum. Hastanedekiler dedi durumu gözetleyin takip edin bisey olursa gelin hemen dedi. Ama son haftalara dogru bu tarz alıntılar olabilirde dedi.