Gizemshn bende litetrax 3 aldım kullanmadım ama çook güzel sürüşü manevrası harika tek elle kapanıyor çok fazla yerde kaplamıyor sanırım 3 ile de uyumlu o pusetler, ben pusetini almadım baby plusın pusetini aldım illa bebek arabasının içine monte edilmesine gerek yok diye düşündüm içine giriyor ama kullanır mıyım kullanmazmıyım emin değilim bana joienin puseti küçük ve ağır gibi geldi o yüzden baby plus tercih ettim daha geniş ve daha hafif