36+3 haftalığım normalde hic bel ağrım olmadi bugüne kadar. Bugün aksama doğru başladı bel kalça ağrısı. Plates topunda biraz rahatlatiyorum kendimi ama pek yapamiyorm malum halsizlik oluyo bu haftalarda. Kalcamdan giriyo kasigima vuruyo ağrı bi dk falan sürüyo sonra geçiyo. Karnimda sertlesiyo, sanki tuvalete sıkışıkmışım gibi kimildayamiyorum. Yalancı sancımi oluyo kizlar yardmci olurmusunuz