Grbtsgr26 canim insallah hayirlisiyla saglikla kucagina al🙏 bizim 40+1 tık yok sancı yok bekliyoruz 41′e kadar. Gelmezse once suni sanci o da ise yaramazsa sezaryen.
Hic korkma cunku 39-40 haftada artik bebegini kucagina alma ve hamilelik halinden agirliktan kurtulma icgudusu o kadar agir basiyor ki sanci gelsin diye oturup dua ediyorsun. Inan Rabbim her seyi saati saatine ayarlamis, 2 hafta once nasi yapicam diye dusunurken simdi sancim veya suyum gelse hastaneye gobek atarak giderim. Icgudusel olarak korkularin azalacak rahat ol bebegine odaklan