minikoglumm Kızlar bebeğim ağustos doğumlu olucak herkes iç atlet zıbını yarim kol diyo uzun kol alma diyo bende çok kararsız kaldım önerisi olan var mı ilk dogumdan
Havva minikoglumm ilk günler uzun kollu giydirmelisin canım gerçekten sıcak oluyor mesela İzmir’de benim de Ağustos başında olacak üç beş uzun kollu alacağım gerisini kısa kollu şort tişört hallederiz diyorum. Çünkü yeni doğduklarında üşürmüş adapte sürecinde
Ozlem23 minikoglumm askılı olan ic atletlerden al bence bide bikaac ince uzun tulum al yeni sogan olduğu için vücut ısısını tam ayaralayamaya bilir ilk bir kaç hafta giydirirsin tek altlarda alabilirsin iç zıbın üstüne sadece onu giydirirsin
_Ftma_ minikoglumm agustos cok sicak oluyor bizler bille daraliyoruz kisa kolu zibinlar iyi olur canim
1234miray minikoglumm iç atlet ben en kısasından önerim ilk bebegime aralık dogumlu kısa kol almıstım şimdi Allah izin verirse mayıs olacak yine kısa aldım onlu takım içindekini hatta diğerlerini sıfır kol şeklinde almayı planlıyorum 🌸Hiç uzun giydirmedim aralıktaki bebeğime kat kat kıyafete boğmak istemedim
Hulyaa12-- Yani mantıklı olarak bebek yazın olacak ve yazlık giydireceksin kısa kollu ve sıfır kollu çıtçıtlı badiler almanı tavsiye ederim soğuk olduğunu dusunürsen kırklıklar zaten uzun kollu onları giydirirsin
minikoglumm Hulyaa12-- ağustos sonlarına doğru doğacak 10 ile 20 si arası sonra eylüle giriyoruz temmuzda felan olsaydı hiç uzun kol mu kısa mi düşünmezdim hepsinden biraz alayım 😔
minikoglumm Ozlem23 Havva ağustosun 10 ile 20 arası doğudan tam böyle zamanında doğarsa 10 gün sonra eylül giriyoruz alt üst takımlarda aldım ama bilmiyorum ki
Ozlem23 minikoglumm hmm Eylül serin olurmu ki 🤔 bence sen genede ince uzun kollu şeyler al birkaç ta kısa kollu alirsin artık kısmet
minikoglumm Ozlem23 Bana göre sıcak olur hareket ediykruz sonuçta ama o bebişim hareketsiz yatıyor üşür kıyamam yavruşum yaaaa🤭🤭🤭