Nurdaneliz 39+3 haftadayım. Ara ara bebek hareketleriyle birlikte karnımda sertlik ve vajinada baskı oluyor. Bu da yalancı sancı mı acaba? Anlayamıyorum 🥺
mercimeginanne Nurdaneliz oww senin az kalmış maşallah 😍💚 bnde az önce namaz bitene kadar sürekli sertleşti bebek alt tarafıma sancı girdi. Okudugum kadarıylada yalancı sancı buymuş 🙈 eğer sancınız düzenli ve 5dk bir se de doğum sancısıymış 🙈🙈
banudemiryr mercimeginanne 36+3 üm hiç yalancı sancım olmadı . Daha doğrusu hiç sancım olmadı bel kasık sırt vs . Ama şuan çok fazla mide yanmam var ve sol bacağımla vajinamın birleştiği yer ağrıyor bu çatı ağrısımı kızlar ?? 😣
Yagmur_C banudemiryr evet kafası aşağı inmeye başlamış demek ki benim De bacak arası ağrım başladı kanala doğru girdiğini öğrendim
mercimeginanne banudemiryr bnde de bir iki öyle oldu eşim çatı ağrın başlıyor dedi ama bilemedim 🤷🏻♀️ (Veteriner hekim eşim benim ağrıları ineklerinkiyle karşılaştırıyor 😂😂)
Yagmur_C mercimeginanne bende de sizin haftalarınızdan beri aynı sancılar bacak sızısı oldu günde 1-2 kez özellikle gece uykumdan uyanıyorum sancıyla. Şu an 37+6 oldum nstde sancım 100 e kadar çıkıyor doktor haftaya gelir dedi yani doğuma hazırlanıyorsunuz ☺️☺️
mercimeginanne Yagmur_C yaaaaa inş bnmde öyle olur 😍😍 2 gün önce ilk kez nst ye girdim ama sancım yoktu. Ama sızılarım bugün akşamüstü başladı ilk kez. Bakalım bu gece dediğiniz gibi bir ağrım olcak mı 🙈
banudemiryr Yagmur_C Ama ben sezeryan olacağım . Yani kafasının aşağı inmesi sorun değil dimi sezeryane
Nurdaneliz mercimeginanne az kaldığını bende hisstmeye başladım artık 😊😊 dün gece bi ara 10 dk bir kasılmalarım oldu 3-4 kez böyle olduktan sonra geçti. Yine yalancı doğum sancısıydı sanırım 🥺 bugün doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz 🙏
Yagmur_C banudemiryr yok benim doktorum hatta doğum anında çocuğun kafası gelmiş olsa bile sezeryana alabiliyoruz dedi merak etme