Deniz95 Merhabalar lcw den hamile pantolonu almayı düşünüyorum. Ama hamileler için kalıplar nasıl kaç beden almalıyım bilemedim. Normalde 38 - 40 beden giyerdim lcw de. Şuan 5 aylığım kaç beden almam lazım acaba pantolonların kemer bölümü oluyor mu?
Martha Deniz95 normalde pantolon bedenim 38/M beden. Yine aynı 38 beden aldım. önceki gebeliğimde de 38 almıştım. Bacaktan kilo almadığım için hiç dar gelmedi karnı da zaten lastikli olduğu için sorun olmadı sonuna kadar giydim.
Dtinc Deniz95 42 alabilirsiniz biraz bol olur ama 9 ayı geçirmeniZe yardımcı olur. Ben 80 kilo ile 42 aldım rahat rahat oldu
imerveg Deniz95 canim bana hep kendi bedenini al dediler. Ben de oyle yaptim hep kendi bedenimi aldim zaten asiri zayif biri degildim 38-40 arasi giyiyordum oyle de aldim hala giyiyorum 34+2yim
Annecik_ Deniz95 kendi bedeninizi alın ben 38 giyiyordum ancak evde geçen hamileliğimden kalma lcw 40 beden vardı oldukça kilo almama rağmen 40 beden büyük oldu
Sevilay_47 Deniz95 bnde 42 aldım kenarlarında kemer ayarı var düğmeli bol bile gelse ayarlıyorum suan 6,5 aylıgım
Mcakir Deniz95 ben tulum aldım lcw den normalde 36 bedenim 40 aldım. Gebeliğimin sonuna kadar giydim. İçine kazak giydiğimde tulum dışına kazak giydiğimde pantolon gibi oluyor. Rahatta olmuştu.
010604 Deniz95 2 ay önce lcw almıştım bende normalde 38 dim denedm pek rahat edemedm.40 beden aldım şu an 32+3 hamileyim giyiyorm hala.
istanbul3434 Deniz95 canim ben 40-42 giyiyordum hamilelikten once. 44-46 beden pantolonlari 7. aya kadar rahat giydim cunku lcw pantolonlarin bel lastigi ayarlanabiliyor. 7. ayda 2XL beli ayarlanabilir tayt aldim hala giyiyorum. 70 ile hamile kaldim 86 kilo 40 haftadayim boy 1.70. Ona gore sen hesapla kendi bedenini.
Seda-34 Deniz95 ben de 6 aylık hamileyim lcw dan deneyip aldım. 38 dim önceden de. Hamile pantolonunda da 38 oldu