irorkay Kızlar 16. Haftaya gireceğim. Sağ kasığımda bir ağrı var ama sadece sağ tarafımda. Neden olabilir acaba bebek o tarafta mı ondan mı?
BTSG04 irorkay benimde o haftalarda oluyordu doktor rahim büyüyor ondan demişti. Dayanamayacak kadar ağrırsa mutlaka doktora gidin
Krizantem_ irorkay Benim de genel de sağ da olurdu suan yok ama olduğunda genel olarak sağ tarafım ağrır.
OzgeSahin2 irorkay Rahmin genisledigi icin canim endiselenme herkeste oluyor bende de olmustu benimde en cok sol agrirdi
Zeynep0332 irorkay benim gebelik başından beri agrıyordu..meger arterde sıkıntı varmış..ecopirin başlandı detaylı da..şimdi rahatladım şükür..
irorkay BTSG04 dayanamayacak kadar değil canım ara ara sağ kasığımda sadece hafif bir doluluk hissi hafif bir ağrı oluyor. Hani iki tarafımda olsa anlarım ama tek taraflı olunca
BTSG04 irorkay benimde tek taraflıydı yanlış hatırlamıyorsam soldu 26. Haftamdayım çok şükür herşey iyi gidiyor. Endişe etme canım kötp bir şey olsa belli olur zaten dayanamazsın
irorkay Zeynep0332 henüz 16 haftalığım bakalım detaylıda bir şry çıkar mı. Ama bana ara ara çok hafif şekilde olıtor tek taraflı.