Mom-2 Kızlar Hastane odasından yazıyorum size 37+6 ile gelen ikinci prensim yanımda uyuyor 🤲🏻 En kısa zamanda doğum hikayemide yazıcam merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim 💋☺️
OzgeSahin2 Mom-2 dogumu ne hizlandiriyor bende 36 haftaligim 37 gibi.gelse benimkiside keske ne yaptiniz yuruyus falan mi
Zeynep_adem58 Mom-2 ultrason olcumuyle kilosu ayni ciktimi bunu cok merak ediyorum 30+3gunluguz bizde😊
Karasanne Ya ne güzel 37 hafta da almışsınız kucağınıza herşeyi merak eden 36 hftasın da. Bir anne adayı 🙂
Mom-2 OzgeSahin2 canım aslında ilk oğlumdan dolayı zaten sürekli hareket halindeydim inanki ekstra hiçrbişey yapmadım sadece sancı başladıktan sonra squat çömelme pozisyonu açıklığı hızlandırıyor birde doğru nefes alıp vermek burnundan derin derin alıp ağzından vermek
Mom-2 yenianne140920 Maşallah canım panik yapma sıcak suya gir bol squat yürüyüş yap sağsağlim kucağına alırsın inşallah bir avazda kurtarsın Rabbim 🤲🏻3.500
yenianne140920 Mom-2 oyy maşallah canım inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım sağlıkla büyütelim 💕💙