Lunaa canım benim dün lekelenmem olmuştu devlete gittim kendi doktorum yoktu kanama görünmüyor kese çevresinde dedi ve bebeğinde gösterdi ama 10 gün kalp Atışına daha dedi bugün de az leke olunca kendi doktoruma gittim oda kanama görmedim dedi devlette 5 haftalık dedi kendi doktorum evet kanama yok ama oda bebeği göremedi yolk var sadece dedi 6 gün öncede yolk vardı bayram sonrası gel artık dedi anlamadım adetime göre 7+2 im geç döllenme var gerçi ama peki neden leke oldu anlamadım ya