Ama bana erken geliyor bayanlar. Doğumu tetiklediği söyleniyor. Doktorum donanımlı bir kadın aslında neden bu kdr erken yapacak bilmiyorum.. Bir şey de diyemedim,pazartesi günü yapacak. Acbaa olmasam mi. Nst de bir şeyim çıkmıyor. Erken doğum riskim yok.