Kızlar merhaba.Geçen haftaki kontrolümde doktor karın çevresi geriliği var 1 hafta demişti.Geçen hafta çok dikkat ettim beslenmeme.Bu hafta gerilik 5 güne düşmüş.1630g 43 cm olmuş bebeğim.Sizde durumlar nasıl bu haftalarda?Ortalama bi değerdeyse içim rahat edecek birazcık😅