YaprakAydnKestel ben 40+3 olmuştum kontrole gidecektim oğlumun gelesi yoktu dedim günüm geçti beni geri yollamazlar otumun suyunu da alayım yanıma Doğuma yollarlarsa içerim dedim otu suya koyunca açılma yaptığını bilmiyordum sadece suyu içilecek kolay Doğum sağlayacak rahminin açılmasını sağlayacak sanıyordum neyse koydum kaba sıcak suyu da döktüm ot yavaş yavaş açıldı şişeye suyu aldım çantalarımı falan aldım gittim nst de sancım çıktı ama hiç hissetmiyordum beni Çatı muayenesine yolladılar tam Çatala çıkacaktım ki birden suyum geldi ebe evet gelen su iki santim de açıklığın var seni Doğum haneye yolluyorum dedi Doğum haneye çıkmadan da bayagı içtim o Sudan anlayacağınız hanımlar bu ot gerçekten faydalı ve etkili bişey denedim gördüm üç saatte doğumum bitti oğlumu kucağıma aldım çok şükür şimdi iki yaşında ☺️