Arkadaşlar merhaba dün sabah uyandığımda sağ alt karnımın birazcık aşağısında bi ağrı vardı akşam olunca acile gittim tahlil falan yaptılar temiz çıktı gönderdi ama ara ara o ağrı giriyor bebeğin hareketlerini hissediyorum sıkıntı yok ama bacağıma doğru bi ağrı oluşuyor gibi değişik üşütmeden kaynaklanabilir mi 17+3 üz