Ayshem benimde 6+3 te 14 küsür çıkmıştı. Daha önce tiroid var mıydı? T3 t4 nasıl bebek t4 ten alıyormuş hormonu. Bende başta çok korktum ama ilacı dikkatli içince hemen düştü. Üç dört doktora sordum uzun süre böyle devam etmetiği için sorun olmaz dediler. Siz hemen dahiliyeye gidin ilacınız ayarlansın o önemli