Esesli Aslında süper olurda çok da isteyebilceğim bir isim ama iki ismi de o şekilde koyamadığımız şeklinde bir duyum aldım o yüzden yapamıyoruz canım ya bende başına ağır güzel bir isim olsun en azından Ata ismiyle tamamlayabileyim istedim soyadımdan yana böle bi şans varken :)