Mahirissmoms yani ben de genellikle erkek diyip kız olduğunu biliyorum ama bakalım bizim tospik ne çıkacak ☺️Aynen tabi sağlıklı olması önemli ilk çocuk zaten kız erkek hiç farketmez hayırlı bi evlat sağlıklı bi bebek olsun yeter ☺️🙏cati muayenesi yaptı mi dr normal sezeryan ne dedi Ayten hanım ?