Ruzgar2019 Ilk gittiğimizde %80 kiz demişti doktorumuz okadar alıştırmıştık ki kendimizi isim bile bulduk bi tane oglum var 2. Oğlan geliyormuş [url=https://hizliresim.com/xlS96H][img]https://i.hizliresim.com/xlS96H.jpg[/img][/url]
aytn123 Ruzgar2019 banada %85 kız dedi 12+4 te bizde kendimizi alıştırdık sanırım 😅 18. Haftada gel dedi o zamn değişir mi bilmiyorum
nur71 Ruzgar2019 bizde de 14 ken kiz denildi sonra erkk dedi tam.emin olmak icin baska doktora daha gittik 19 haftalıkken erkek denildi 😂
Ruzgar2019 aytn123 demek %99 demeden alıştırmamak gerekiyor bem doktoruma güvenmiştim ilk oğlumu da o söylemişti değişmemişti 🤣
Ruzgar2019 aytn123 insan alışıyor tabi ilk duyunca bi içim buruldu ama tabiki sağlıklı olsunda gerisi hiç önemli değil bu olay oğluma yaradı oyun arkadaşı olucak artık 🤣
aytn123 Ruzgar2019 evet tabi insan şok olur öyle olunca benim oğlumda kiz olmasın erkek olsun diyor bakalım hakkımızda hayırlısı artık
Ruzgar2019 irorkay évet buraya attım ilk attığımda @Gulsen4224 nuba göre erkek dedi daha sonra renkli attım onada kemik yapısına göre kiz dedi ilk tahmini tuttu 🤣
Ruzgar2019 Morperi benimkide 1 buçuk yaşında iki oğlan anası olacakmışız demek içimdeki kaynanamayı ortaya çıkarma zamanı 🤣🤣