Kızlar az önce akşam yemeğimi yedikten 1 saat sonra şekerimi ölçtüm ve 164 çıktı sonuç. Maximum 140 olması gerek diye biliyorum internette de öyle yazıyor. Acaba gebelik şekerim mi var? Şeker yüklemesi de yaptırmadım daha 24. Haftamdayım. Çok korkuyorum ya varsa diye..Aranıza şeker hastası olan varsa bilgi verebilir misiniz nasıl teşhis edildi.