elo20 PembeGelincik 32. haftanızda çalışamaz raporu alıp idarenize teslim ediyorsunuz onlar zaten sisteme giriyor sgk ödemenizi yapıyor. doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta olmak üzere sgk size ödeme yapar hocam ama bu süreçte okul sizin sgk çıkışınızı yapmaması gerekiyor.
PembeGelincik elo20 bilgilendirme için tesekkur ediyorum, ikizlere hamileyim, doktorum 30.haftaya kadar izin verdi, daha sonrasında 2 sene çalışmayacak,okul buna rağmen sgk çıkışımı yapmayabilir mi o 8 haftalik süreçlerde devletten ödeme almam için
elo20 PembeGelincik evet ikiz gebelikte izin uzun oluyor tam bilmiyorum onu ama senin doğum iznin bitene kadar çıkış vermemeleri lazım ki bunu yapabilirler siz idarenizle bunu konuşun zaten sizi sadece sgk dan çıkış yapmayacaklar 0 pirimle gösterecekler. raporunuzu okula götürüp söyleyebilirsiniz hocam onların pek bilgisi olmuyor bu parayı size sgk verecek okul değil
Ceylan96 PembeGelincik ikiz gebelikte 30. Haftada izne çıkabilirsiniz eğer okulun kadrosundaysanız zaten sizi yasal olarak çıkaramazlar yasak
mombaby46 elo20 merhabalar bende öğretmenim devlette şunu sormak istiyorum bu sgknın verdiği para 8 haftalık doğum izninde ödenen maaş dışında bir ücret mi
Ceylan96 mombaby46 hayır çalışamadığınız haftaların parasını devlet veriyor maaş almıyorsunuz ek olarak
elo20 mombaby46 merhaba hocam eğer kadrolu yada sözleşmeliyseniz zaten maaşınız yatıyor ayrıca burdan para alamıyorsunuz diye biliyorum aöa ücretli yada özel okulda çalışıyorsanız size bu parayı sgk ödüyor o ödeme olduğunda da maaşınız zaten yatmıyor tek o parayı alıyorsunuz doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta şeklinde
pembebirfil Sosyal hizmetlerde çalışıyorum. Doğum parasını bebeğin geçici kimlik belgesi ve annenin kimliği ile Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğüne başvuru yaparak pttden tcnize yatırılacak şekilde alacaksınız. Başvurudan 1 ay sonra kadar alıyorsunuz. Süt parası için bazı kurumlar sgkya bildirirken bazıları bildirmiyor. Onu da sgkya başvuru yaparak alacaksınız. Doğum öncesi doğum sonrası 8er haftalık rapor ücretine gelince; siz raporu kurumunuza teslim edersiniz onlar da raporunuzun bitiminde onaylar ve onaylamanın ardından o aylar içinde almadığınız maaşınızı SGK size öder. O da pttye yatırılır.
mombaby46 elo20 tamam şimdi anladım çok teşekkür ederim bikaç kez böyle konulara denk geldim ama anlayamamıştım tekrar teşekkür ederim. 💕