Asilinannesi1 evet çok güzel modelleri var öyle aldım önden düğmeli ,normalde de giyerim diye. L aldım biraz bol olsun diye gerçekten lohusa takımlarına para vermek boşuna bir de LYN MAMA diye bir marka buldum trendyolda ürünleri yumuşacık öyle elbise seklinde bi gecelik aldım önü V şeklinde kolay emzirmek için