Kızlarr merhabaa bi kaç aydırr bendee bi bebemm olsun istiyorumm 2 hafta önce erken gebelik yaptım negatif çıktı ama şuan adetimin 3. Günündeyim ve daha adet olmadım sizce hamilemiyim umutlanmak istemiorumm ama çok heycanlı olduğum içinde test yapmadım daha :Ddd