ali0707 Merhaba arkadaşlar. Çatı muayenesinda canı çok yanıp kendini kasan ama normal doğum yapanlar var mı aranızda? Çok zorlanmadan yani
Elif_Cengiz ali0707 bende bugün oldum. 38+2 yiz b kendimi kastım sanırsam biraz ve bunu düşünüyorum sabahtan beri
ali0707 Elif_Cengiz bende 37 yim bugün oldum. Bakabildiğim kadarıyla uygun dedi doktorum. Bende bu halimle uygun diyosanız uygundur hocam dedim 😂 hiç salamadım kendimi çünkü. Doğumu düşünüyorum şimdide..
Elif_Cengiz ali0707 bana da uygun dedi ama eğer kendini kasarsan doğumda biraz zorlanırsın o zaman fazla çatı muayenesi yapılıyor dedi benimde moralim bozuldu.
ali0707 Elif_Cengiz hımm. Banada ilk olduğu için normal dedi. Ama bundan sonra böyle olacak muayene kendini alıştırsan iyi olur dedi. Bende korktum biraz açıkçası