Kızçelerim 🥰 çatı muayenesi oldum açılmam varmış 1 cm birazcık acıdı çok az abartılacak bişey yoktu çatı muayenesi saniyelik işlemdi nstde sancım olmadıgı içim yatışım yapılmadı bebek kanala girmiş başı baya asagıdaymış dedi doktorum çok heyecanlıyım 37. Haftadayız galiba 38 olmadan gelecek minnoş