Mahirissmoms birde burda gebeliğin başından sonuna kadar yalnızca ebeler ilgileniyor, doktoru extra bir gelişme olmadığı sürece göremiyorsunuz. İlk hamile olduğumu öğrendiğimde bir kez ultrasona girdim . 5. Ayda ultrasona girdim. Birde doğuma yakın bebeğin pozisyonu için ultrasona yapacaklarmış.