Merhaba hanımlar daha önce de böyle bir soru sormuştum mide bulantılarım çok erken başladı 6.haftada sonra doktor priliam Dr verdi tamamen kesmiyor tabiki ama bı nebze rahatım.suan 11 +5 olduk 3 4 gündür annemden emdigim süt burnumdan geldi bulantılar kesilmiyor üstüne birde yanma başladı.yatalak hastalar gibi yataktan çıkamıyorum çıksam bile sürekli uzanmak zorunda kalıyorum bu haftalarda bunları yaşayan varmı çünkü tam geçti derken yine başladı bu illet