AsiNebi ben eşimin 2 senedir dogum gününü hep 3 4 ay sonra kuglayabildim şans işte 🤣 1. Sene sevgiliydik cok özel bir restauranta götürecektim herşey hazırdı eşimin çalışma saatleri 3 ay asla uymadı 🤣 2.sene yani gecen sene tur almıştım konaklaması pandemiden iptal oldu mayısdaki dogum günü agustos da kutlandı 🤣🤣🤣🤣🤣 bu sene Allah büyük